2021 ΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΗ |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ
Οι μαθητές της Α΄ Τάξης, και συγκεκριμένα των τμημάτων Α1, Α2 και Α3, στο μάθημα των Κειμένων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας διδάχτηκαν το διήγημα του Άντον Τσέχωφ, «Ο Βάνκας», με πρωταγωνιστή ένα ορφανό αγόρι που βιώνει την σκληρότητα και την εκμετάλλευση του αφεντικού του στα χρόνια της τσαρικής Ρωσίας, στα τέλη του 19ου αιώνα. Παραμονή Χριστουγέννων, αναπολεί την περασμένη ευτυχία και γράφει γράμμα στον παππού του παρακαλώντας τον να τον πάρει πίσω στο χωριό. Οι μαθητές με αφορμή το συγκινητικό διήγημα γράφουν τις δικές τους μικρές ιστορίες με θέμα τα ευτυχισμένα Χριστούγεννα ενός μικρού βιοπαλαιστή, που προσπαθεί, έστω προσωρινά, να ξεφύγει από τη μοίρα του, είτε αναπολώντας το ανέμελο πρόσφατο παρελθόν με τους δικούς του στο χωριό είτε παρακούοντας τον απάνθρωπο εκμεταλλευτή του και προσφέροντας στον εαυτό του μια μέρα ξεγνοιασιάς, περιπλάνησης και παιχνιδιού στη γιορτινή πολιτεία, είτε αποτολμώντας ακόμα και μία απόδραση από την φυλακή του και την περιπετειώδη επιστροφή του στο χωριό. Ο όρος «ιστορίες-μπονζάι» σημαίνει μικροσκοπικά διηγήματα και παραπέμπει στην τέχνη της αισθητικής σμίκρυνσης των δένδρων ή της ανάπτυξης ξυλωδών φυτών σε σχήμα δέντρου, πάντοτε σε φορητά δοχεία, τέχνη που καλλιεργήθηκε αρχικά στην Κίνα και την Ιαπωνία. Οι δύο τόμοι συγκεντρώνουν τα αποτελέσματα μιας δραστηριότητας δημιουργικής έκφρασης όπου οι μαθητές αξιοποίησαν έργα τέχνης ως εργαλεία κριτικού στοχασμού και βιωματικής μάθησης για την παραγωγή νοήματος και λόγου, επιλέγοντας από το πλούσιο υλικό έργων ζωγραφικής που συγκέντρωσε η διδάσκουσα καθηγήτρια για αυτόν τον σκοπό. Το υλικό αυτό είχε οργανική συνάφεια με το διδαχθέν λογοτεχνικό κείμενο, και παρουσιάστηκε μέσω βιντεοπροβολέα στην τάξη αλλά και τέθηκε στη διάθεση των μαθητών σε ηλεκτρονική μορφή (ηλεκτρονική παρουσίαση / power point) ενώ παράλληλα προσφέρθηκαν και οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τα ζωγραφικά έργα και τα καλλιτεχνικά ρεύματα με τα οποία συνδέονται, ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να αναλύσουν τις εικόνες, και εμπνεόμενοι από αυτές θα παραγάγουν δικά τους κείμενα γραπτού λόγου. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκαν αξιόλογα έργα του γαλλικού ιμπρεσιονισμού (Claude Monet, Camille Pissarro). Του σπουδαίου Δανού Paul Gustav Fischer με τα εκπληκτικά αστικά τοπία και τις σκηνές στην πόλη της Κοπεγχάγης των αρχών του 20ου αιώνα. Παλιές ρώσικες χριστουγεννιάτικες κάρτες. Έργα κλασικών Ρώσων ρεαλιστών ζωγράφων (Vasily Surikov, Ivan Aivazovsky, Konstantin Yuon, Alexei Savrasov, Sergey Viktorov, Mikhail Markianovich Germashev), του εξαίρετου συμβολιστή Nicholas Roerich, του ονειρικού Marc Chagall, της εξπρεσιονίστριας ζωγράφου Marianna Wladimirowna Werewkina καθώς και σύγχρονων Ρώσων ιμπρεσιονιστών και ρεαλιστών (Valentin Gubarev, Nikolay Burtov, Alexander Alexandrovsky). Χειμωνιάτικες τοπιογραφίες των σύγχρονων Ουκρανών ζωγράφων Yuri Dmitrievich Hertz, Ivan Brodvi και Vladimir Pashchenko. Τέλος, οι δύο υπέροχοι πίνακες του περίφημου Φλαμανδού ζωγράφου του 16ου αιώνα Pieter Bruegel του πρεσβύτερου, με τίτλο «Κυνηγοί στο χιόνι» ο πρώτος, που κοσμεί το εξώφυλλο της παρούσας έκδοσης, και «Χειμερινό τοπίο με παγίδα πουλιών» ο δεύτερος, στη σελίδα 3. Την επιμέλεια των κειμένων των μαθητών, καθώς και την εικαστική φροντίδα της έκδοσης είχε η Λίλα Τρουλινού, ενώ η φιλόλογος -καθηγήτρια της ειδικής αγωγής Ιωάννα Βιδαλάκη επιμελήθηκε τις εργασίες των μαθητών του τμήματος ένταξης εντός του Α3. Λίλα Τρουλινού, φιλόλογος [Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Saturday, 08 October 2022 21:13 |
|
2020 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ
Εδώ και ένα μήνα ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. Υποχρεωτικός εγκλεισμός στο σπίτι, κοινωνική απομόνωση, απαγόρευση κυκλοφορίας. Τώρα που ο κορωνοϊός έχει εξελιχθεί σε πανδημία, καραντίνα είναι η λέξη που ακούγεται περισσότερο και ξέρουμε πως έχει μεγάλη ιστορία πίσω της. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της Μαύρης Πανώλης στη Βενετία, τα μέσα του 14ου αιώνα, και προέρχεται από τις «quaranta giorni», τις «σαράντα μέρες» απομόνωσης που επιβάλλονταν στα πληρώματα των πλοίων που έδεναν στο λιμάνι της πόλης, προκειμένου να δούνε αν θα εμφανιστούν τα συμπτώματα της πανούκλας.
Παλιά οι ιοί ταξίδευαν με τα πλοία. Σήμερα, στην εποχή των απεριόριστων ταξιδιών, με τους τουρίστες να κατακλύζουν τις πόλεις-μουσεία, τα σημεία επαφής των ανθρώπων έχουν πολλαπλασιαστεί και μαζί τους και τα σημεία μόλυνσης. Η παγκοσμιοποίηση κατάργησε τις αποστάσεις αλλά και συνέβαλε στην ταχύτατη διάδοση του ύπουλου ιού σε όλον τον κόσμο. Ως τώρα θεωρούσαμε την ελευθερία και το προνόμιο της μετακίνησης δεδομένο. Ήρθε η ώρα να αναθεωρήσουμε όλες τις βεβαιότητές μας, τώρα που γύρω μας όλα κινδυνεύουν να σωριαστούν. Τι μπορούμε να κάνουμε;
Σταματήσαμε να συναντούμε άλλους ανθρώπους, να αγκαλιαζόμαστε, να αγγίζουμε ο ένας τον άλλον, να φιλιόμαστε. Μας λείπει η ζεστασιά, η παρουσία του άλλου. Λες και ζούμε έναν εφιάλτη, ένα κακό όνειρο. Τη θέση της φυσικής επαφής έχει πάρει η εικονική επαφή, που όμως σου δίνει τη δυνατότητα να στοχαστείς από απόσταση και με ψυχραιμία τις φιλίες και τις επιλογές σου. Τα σχολεία έχουν κλείσει και έχουν αντικατασταθεί από την τηλεκπαίδευση. Εμείς οι καθηγητές πίσω από τους υπολογιστές μας παλεύουμε να επικοινωνήσουμε με τους μαθητές μας, ενώ στην πρώτη γραμμή μάχονται οι γιατροί, οι νοσηλευτές, οι νοσοκόμοι…
Τι κάνουν αυτές τις μέρες του εγκλεισμού οι μαθητές που φοιτούν στο Γυμνάσιο Πλατανιά; Πώς είναι οι ζωές τους στη μικρή αυτή περιοχή της Κρήτης στον βόρειο άξονα των Χανίων, που τη διασχίζει ο ποταμός Κερίτης και την προστατεύουν τα Λευκά Όρη; Τι κάνουν τα παιδιά που έρχονται στο σχολείο μας από τα γειτονικά χωριά, τον Σταλό, την Αγία Μαρίνα, το Πατελάρι, τις Βρύσες, το Γεράνι, το Κοντομαρί, το Μόδι, τον Πύργο Ψηλονέρου; Ποιες είναι οι ενδόμυχες σκέψεις τους; Τα Ημερολόγια Καραντίνας είναι σελίδες ημερολογίου που έγραψαν 50 μαθητές μου της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Πλατανιά, οι οποίες κατατέθηκαν ως εργασία στην Ηλεκτρονική μου Τάξη, στο μάθημα της Νε Γλώσσας, το χρονικό διάστημα από τις 6 έως τις 14 Απριλίου του 2020. Τα παιδιά θέλησαν να αποτυπώσουν τη δική τους εμπειρία από τον εγκλεισμό τις δύσκολες αυτές μέρες. Να εκφράσουν τις σκέψεις, τους φόβους τους, αλλά και τις εντυπώσεις τους από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Τι μας λένε τα ημερολόγιά τους; Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Αυτό μας λένε. Όσο και αν σας φανεί περίεργο, τα παιδιά μας διαθέτουν ωριμότητα. Μας λένε λοιπόν πως αυτός ο εγκλεισμός αποδείχτηκε και χρήσιμος. Μας βοήθησε να ανακαλύψουμε ποιότητες και αξίες που ως τώρα υποτιμούσαμε. Τη θαλπωρή της οικογένειας, την αδελφική αγάπη, τη στοργή των παππούδων και των γιαγιάδων, την τρυφερότητα των κατοικίδιων ζώων, την αδιαπραγμάτευτη αξία της ζωής, τις μικρές χαρές που απολαμβάνουμε, την ομορφιά της φύσης που μας περιβάλλει, το αίσθημα υπευθυνότητας που πρέπει να επιδείξουμε για να μπορέσουμε να διαχειριστούμε συλλογικά αυτή τη νέα άβολη πραγματικότητα. Την αξία του πραγματικού σχολείου, που βασίζεται στη φυσική σχέση, τον αδιαμεσολάβητο διάλογο και την προσωπική επικοινωνία δασκάλου και μαθητών.
Ας το δούμε όλο αυτό σαν μια δοκιμή αλλά και δοκιμασία, που μας προτρέπει να γίνουμε καλύτεροι για να μπορέσει να συνεχιστεί η ζωή στον πλανήτη.
* Τα Ημερολόγια συνοδεύουν ζωγραφικοί πίνακες του Illya Zomb, που τόσο μας άρεσαν και συχνά
αναρτήσαμε στην Κεντρική Σελίδα Επικοινωνίας της Ηλεκτρονικής μας Τάξης, οι οποίοι αποδίδουν
τον ανησυχητικό χαρακτήρα των ημερών, συνδυάζοντας ρεαλισμό με γερές δόσεις φαντασίας, καθώς
και πολύχρωμες Ποπ-Αρτ συνθέσεις της Mystère Tutle.
Λίλα Τρουλινού, φιλόλογος
Τετάρτη 22 Απριλίου 2020
[Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 25 January 2021 14:18 |
2019 ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ
Όλοι οι μαθητές της Α΄ Τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Μαθητές Βιβλιόφιλοι και Βιβλιοφάγοι», κατά το σχολικό έτος 2018-19. Υπό
την καθοδήγηση της φιλολόγου τους Λίλας Τρουλινού ανέλαβαν να μελετήσουν από ένα έως έξι λογοτεχνικά βιβλία. Τα δύο πιο δημοφιλή βιβλία ήταν «Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς»
της Μαρούλας Κλιάφα και «Η ιστορία του γάτου που έμαθε σε έναν γλάρο να πετάει» του Λουίς Σεπούλβεδα. Οι μαθητές αποτύπωσαν τις εντυπώσεις της αναγνωστικής τους εμπειρίας σε φύλλο εργασίας. Η παρούσα έκδοση περιέχει 9 από αυτές τις αναγνωστικές προτάσεις. Η κάθε βιβλιοπαρουσίαση συμπληρώνεται με ένα ενδεικτικό απόσπασμα από το βιβλίο του/της συγγραφέως. Τα κείμενα
πλαισιώνουν φωτογραφίες, ζωγραφιές ή γκράφιτι γνωστών καλλιτεχνών, ανάμεσά τους και μια ζωγραφιά της μαθήτριας Ελίσας Μετάνι. Τα περισσότερα βιβλία που επελέγησαν να παρουσιαστούν
είναι εφηβικά μυθιστορήματα.
[Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 25 January 2021 14:01 |
2017 Η ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| Σημείωμα για τη συλλογή “Δεκαπέντε διδακτικά παραμύθια”
Οι μαθητές της Α΄ Τάξης στο μάθημα των Κειμένων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας διδάχτηκαν το λαϊκό παραμύθι «το πιο γλυκό ψωμί». Ο ήρωας, ένας βασιλιάς που τα έχει όλα και δεν προσπαθεί για τίποτα, παθαίνει μια παράξενη ανορεξία. Ένας σοφός γέροντας έρχεται να τον βοηθήσει και τον συμβουλεύει να φάει «το πιο γλυκό ψωμί».
Το ψωμί είναι το βασικό διατροφικό είδος των απλών ανθρώπων. Το κερδίζει κανείς με τη δουλειά και τον μόχθο από την καλλιέργεια της γης. Ο γέροντας λοιπόν θα υποβάλει τον βασιλιά σε μια δοκιμασία: θα δουλέψει σκληρά για τρεις μέρες και θα παρασκευάσει μόνος του το ψωμί του. Στο τέλος της δοκιμασίας θα κερδίσει ξανά την πολυπόθητη όρεξη, δηλαδή η ζωή του θα αποκτήσει χαρά και νόημα. Στο πνεύμα αυτού του αλληγορικού παραμυθιού, οι μαθητές της Α΄τάξης έγραψαν το δικό τους διδακτικό παραμύθι με ήρωες ένα ανώριμο βασιλόπουλο, έναν σοφό γέροντα και ένα νέο κορίτσι, δομώντας τον μύθο πάνω στα μοτίβα πρόβλημασυμβουλή, δοκιμασία-ικανοποίηση. Ο νέος μέσα από τη δοκιμασία του έρωτα θα ωριμάσει, θα ενηλικιωθεί, θα γίνει υπεύθυνος, μυαλωμένος, θα κερδίσει τη γνώση, τη χαρά της ζωής, τη συντροφικότητα, την αγάπη, την ευτυχία. Οι μαθητές εικονογράφησαν οι ίδιοι τα παραμύθια τους. Δεκατρείς όμορφες ζωγραφιές τους
συνοδεύουν τα κείμενα.
Λίλα Τρουλινού, φιλόλογος
[Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 25 January 2021 13:58 |
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ
Τα ποιήματα της συλλογής «Φιλία απρόσμενη» γράφτηκαν από τη Μάγδα Αδαμίδη, μαθήτρια της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Πλατανιά. Είναι η πρώτη της ποιητική συλλογή. Την επιμέλεια των ποιημάτων καθώς και την εικαστική φροντίδα της έκδοσης είχε η φιλόλογος Λίλα Τρουλινού.
[Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 25 January 2021 13:55 |
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| Σημείωμα για τη συλλογή ποιημάτων “Μικροί βιοπαλαιστές”
Μικροί βιοπαλαιστές σε τρυφερή ηλικία. Ορφάνια, φτώχεια, πόλεμοι, εγκατάλειψη, εκμετάλλευση. Οικονομικοί μετανάστες, ορφανά των νέων πολέμων. Τα αδικημένα παιδιά της ζωής, ο μικρός Βάνκας, το ξανθό παιδί, το παιδί με τα σπίρτα. Το πρώτο, διήγημα του Άντον Τσέχωφ, το δεύτερο και το τρίτο, ποιήματα του Τέλλου Άγρα και του Νικηφόρου Βρεττάκου, αντίστοιχα, που διδαχτήκαμε φέτος στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας από την καθηγήτρια Λίλα Τρουλινού. Θελήσαμε κι εμείς να καταγράψουμε με τα δικά μας ποίηματα τη σκληρότητα της κοινωνίας και την ανάγκη των φτωχών παιδιών για αγάπη και φροντίδα. Και να θυμήσουμε ότι όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη ζωή, στη μόρφωση, στη θαλπωρή, στο παιχνίδι, στη στέγη, στην τροφή και στη χαρά. Τα ποιήματα τα συνοδεύουν φωτογραφίες και ζωγραφικά έργα σημαντικών καλλιτεχνών των τελευταίων τριών αιώνων.
[Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 25 January 2021 13:52 |
2015 ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| Σημείωμα για τη συλλογή “Δεκαπέντε οικολογικά διηγήματα”
Συνδυάζοντας τη μελέτη της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας με τη μελέτη του Περιβάλλοντος, οι μαθητές της Α΄ Τάξης έγραψαν διηγήματα με οικολογικό μήνυμα, σε μια εποχή που το περιβάλλον απειλείται άμεσα. Σε αυτήν τη συλλογή παρουσιάζονται δεκαπέντε διηγήματα φυσιολατρικής θεματολογίας, όπου οι μαθητές μπαίνουν στην περιπέτεια της λογοτεχνίας μέσα από το μονοπάτι της οικολογικής ευαισθητοποίησης. Πρωταγωνιστές είναι ζώα του δάσους και της θάλασσας, που δίνουν μια μάχη, μερικές φορές μάταιη, για να συνεχίσουν την ύπαρξή τους. Εμείς ακολουθούμε τα χνάρια τους στη καμένη γη, το βασανιστικό ταξίδι τους στη ζωή, ακούμε τις δραματικές τους εκκλήσεις για αλλαγή στάσης του ανθρώπου απέναντι στη φύση. Και πιστεύουμε ότι τα παιδιά, οι μαθητές μας, που σήμερα έχουν δημιουργήσει με τις ιστορίες τους ισχυρές εικόνες, ικανές να μας συγκινήσουν και να μας ταρακουνήσουν, αύριο θα γίνουν οι φορείς ενός οικολογικού πολιτισμού που θα σέβεται τη φύση και τον άνθρωπο.
Λίλα Τρουλινού, φιλόλογος
[Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 25 January 2021 13:48 |
2014 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΛΑΡΟΠΟΥΛΑΣ ΠΟΥ ΜΟΛΥΝΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΥΜΑ |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ
Οι μαθητές της Α΄ Τάξης στο μάθημα των Κειμένων της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας διδάσκονται ένα απόσπασμα από το μυθιστόρημα του Χιλιανού συγγραφέα Λουίς Σεπούλβεδα, «Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ’ ένα γλάρο να πετάει». Στο απόσπασμα του σχολικού βιβλίου που έχει τον τίτλο «Το μαύρο κύμα», η γλαροπούλα Κενγκά, που πετάει με το σμήνος της, παρασύρεται από ένα τεράστιο μαύρο κύμα και εγκλωβίζεται στην πετρελαιοκηλίδα. Μετά από πολλές προσπάθειες καταφέρνει να ξεφύγει από το παχύρρευστο υγρό και να σωθεί. Με αφορμή το «Μαύρο Κύμα» οι μαθητές της Α΄ Τάξης έγραψαν το δικό τους διήγημα, τη δική τους ιστορία της γλαροπούλας που μολύνθηκε από το μαύρο κύμα. Σε αυτή τη συλλογή
παρουσιάζονται δεκαπέντε διηγήματα των μαθητών με ισχυρό οικολογικό μήνυμα.
Λίλα Τρουλινού, φιλόλογος
[Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 25 January 2021 13:45 |
2013 Αφιέρωμα στο "παλιό σχολείο" |
|
|
|
Written by Παπαστάμος Βασίλης
|
Saturday, 23 January 2021 13:50 |
| Οι μαθητές του τμήματος Α1, με αφορμή τη Νέα Παιδαγωγική του Νίκου Καζαντζάκη, που διδαχτήκαμε στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, θελήσαμε να μάθουμε περισσότερα πράγματα για το παλιό σχολείο και τις αυταρχικές του μεθόδους. Έτσι, πήραμε συνεντεύξεις από τους παππούδες και τους γονείς μας, ακούσαμε τις εμπειρίες και τις αναμνήσεις τους από την εποχή που τα Δημοτικά Σχολεία ήταν πέτρινα, τα θρανία ξύλινα και οι δάσκαλοι κρατούσανε βίτσα στο χέρι. Ξεφυλλίσαμε μαζί τους τα σκονισμένα άλμπουμ με τις παλιές φωτογραφίες, όπου οι μαθήτριες φορούσαν μπλε ποδιά και άσπρο γιακά, και τα αγόρια ήταν κουρεμένα γουλί. Στο μάθημα της Πληροφορικής, υπό την επίβλεψη του καθηγητή μας κυρίου Βασίλη Παπαστάμου, ψάξαμε στο Διαδίκτυο για το παλιό σχολείο και βρήκαμε ενδιαφέρουσες πληροφορίες και αρκετές ασπρόμαυρες φωτογραφίες, αντιπροσωπευτικές εκείνης της
εποχής που έχει πια χαθεί. Στοχεύαμε να ολοκληρώσουμε τη Διαθεματική μας Εργασία με μία επίσκεψη στο Μουσείο Μαθητικής Ζωής Χανίων, το οποίο στεγάζεται στο παλαιό Δημοτικό σχολείο Νεροκούρου για να γνωρίσουμε καλύτερα το εκπαιδευτικό και σχολικό παρελθόν σε όλες τις περιόδους της τοπικής και γενικότερα της Κρητικής ιστορίας. Δυστυχώς, το Μουσείο είναι κλειστό και η ιστοσελίδα του στο
Διαδίκτυο δεν υφίσταται πλέον…
[Σε μορφή pdf] |
---|
|
Last Updated on Monday, 25 January 2021 13:45 |
|
|